FAQ
Nákup & objednávka
Může se doručovací adresa lišit od fakturační adresy?
Ano, dodací a fakturační adresa mohou být odlišné.
Mohu se někde podívat na své dřívější objednávky?
Pokud máte založený Můj účet a nakupujete s ním, uvidíte v něm všechny své objednávky od chvíle, kdy jste si Můj účet založili.
Jak mohu stornovat objednávku z e-shopu?
Pro storno objednávky z e-shopu pošlete prosím e-mail s číslem objednávky na cz@sobuy-shop.com. Pokud je zboží již na cestě, je jediným řešením balík nepřevzít.
Vystavují se firmám faktury s DPH?
Pro firmy s platným IČ DPH vystavujeme fakturu s 0% DPH.
Doprava
Jaká je dodací lhůta?
Čas zpracování: 0-1 pracovní den (pondělí - pátek). Dodací lhůta: 2-3 pracovní dny (pondělí - pátek)
Je doprava zdarma?
Doprava po ČR zdarma.
Je možný osobní odběr?
Osobní odběr není možný! Děkujeme za pochopení!
Servis
Kde najdu návod k montáži?
Pokud jste obdrželi zboží bez návodu na montáž, obraťte se na cz@sobuy-shop.com. V e-mailu prosím uveďte číslo produktu a číslo objednávky. Obratem Vám návod pošleme na Vaši e-mailovou adresu.
Jak dlouhá je záruční doba na zboží?
Záruka na zboží trvá 1 roky, pokud není uvedeno jinak.
Co dělat, když je nábytek vadný nebo poškozený?
Pokud zjistíte jakékoli poškození, kontaktujte nás na emailové adrese cz@sobuy-shop.com. Přejete-li si nahlásit záruční reklamaci,
vyfoťte poškození a pošlete na adresu cz@sobuy-shop.com.
Jak mám postupovat, když chci odstoupit od smlouvy uzavřené v e-shopu?
Do 30 kalendářních dnů od převzetí zboží z e-shopu můžete bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Přejete-li si vrátit objednaný výrobek, pošlete nám e-mail na adresu cz@sobuy-shop.com.