FAQ

Nákup & objednávka

Může se doručovací adresa lišit od fakturační adresy?

Ano, dodací a fakturační adresa mohou být odlišné.

Mohu se někde podívat na své dřívější objednávky?

Pokud máte založený Můj účet a nakupujete s ním, uvidíte v něm všechny své objednávky od chvíle, kdy jste si Můj účet založili.

Jak mohu stornovat objednávku z e-shopu?

Pro storno objednávky z e-shopu pošlete prosím e-mail s číslem objednávky na cz@sobuy-shop.com. Pokud je zboží již na cestě, je jediným řešením balík nepřevzít.

Vystavují se firmám faktury s DPH?

Pro firmy s platným IČ DPH vystavujeme fakturu s 0% DPH.

Doprava

Jaká je dodací lhůta?

Čas zpracování: 0-1 pracovní den (pondělí - pátek). Dodací lhůta: 2-3 pracovní dny (pondělí - pátek)

Je doprava zdarma?

Doprava po ČR zdarma.

Je možný osobní odběr?

Osobní odběr není možný! Děkujeme za pochopení!

Servis

Kde najdu návod k montáži?

Pokud jste obdrželi zboží bez návodu na montáž, obraťte se na cz@sobuy-shop.com. V e-mailu prosím uveďte číslo produktu a číslo objednávky. Obratem Vám návod pošleme na Vaši e-mailovou adresu.

Jak dlouhá je záruční doba na zboží?

Záruka na zboží trvá 1 roky, pokud není uvedeno jinak.

Co dělat, když je nábytek vadný nebo poškozený?

Pokud zjistíte jakékoli poškození, kontaktujte nás na emailové adrese cz@sobuy-shop.com. Přejete-li si nahlásit záruční reklamaci, vyfoťte poškození a pošlete na adresu cz@sobuy-shop.com.

Jak mám postupovat, když chci odstoupit od smlouvy uzavřené v e-shopu?

Do 30 kalendářních dnů od převzetí zboží z e-shopu můžete bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Přejete-li si vrátit objednaný výrobek, pošlete nám e-mail na adresu cz@sobuy-shop.com.

Váš košík (0)

Košík je prázdný